BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 9, 2009

SIBUKNYA...........SERONOKNYA.......GERAM PUN ADA.......

Setiap pagi saya asyik dikepung oleh rakan -rakan sekelas saya kerana ingin membeli coklat buatan emak saya.Hummm......penat jugak apabila dikepung dengan begitu dahsyat sekali mcm artis popular plak.Nk tahu kenapa sbbnya diorang tu nk beli coklat ngan aku la itu je sebabnya..he3. Tapi seronok jugak apabila dapat menjadi penjual walaupun kecil lagi. Aku begitu sibuk melayan pelanggan yang ingin membeli coklatku.

Yang aku geram pulak bila ada yang nak tapi aku tak boleh supply..coklat habis dulu, terpaksalah tunggu esok..


Aku harap perniagaan aku ni terus maju dan membantu mak aku.....hmm..bestnya dapat kira banyak duit....ha3. Aku doakan mak aku dapat buka kedai kek dan coklat satu masa nanti. Tu je yg dapat saya ceritakan nanti cerita lagi.....bye.....



yg e-class,
(aifa amirah)

0 comments: